Saturday 1 October 2011

kau bernama manusia!

KAU BERNAMA MANUSIA!
title entry nie nmpk mcm marah kan?actualy,entry nie bukan berbau marah tapi sayang!nmpk mcm xde kena mengena kan?hehe..saje jew nk buat gempak sikit!gempak kew?poyo jew lebey..huhu.kau manusia yg ingin disayangi dan menyanyangi..kau sayang aku(sayang kew?) begitu sebaliknye...tapi aku xtau makna sayang pada kau.aku ingat lagi saat bkenalan dengan kau di laman muka buku.padahal,kita cuma 1 sekolah.itulah kuasa muka buku a.k.a FACEBOOK.mcm2 org boleh kita kenalkan?dan boleh jugak mpengaruhi minda kita...!bak kata mutiara,kita banyak kimia means chemistry(btol kew eden eja nie?hehe..watever!)..pd saat itu,aku seronok sgt bkenalan dgn manusia yg punya byk kimia dgn aku,tmbh2 lagi aku dpt tau ayah kau jugak bekas askar begitu dgn ayahku..=)......akhirnya,kita btemu jua stelah asyik bkenalan di muka buku..kita berdua malu2 kucing!(mcm sengal jew ayat aku nie!)..mcm2 kisah yg kita kongsikan tp aku rase kekurangan krna 2-2 kelihatan malu..dpt bkenalan dgn kau sgt best..even,muka ko xmcm boyfrenz aku kat korea tuh..hehehe...(tp muka kau still comei..)..tapi stelah bjumpe dgn kau,tiba2 aku rasakan kita sudah tidak seperti dulu lagi..maybe salah aku...(x mahu cerita)tp aku rasa bsyukur akhirnya kau bjumpa dgn aku skali lagi untuk mnjelaskan knape kita tidak seperti dulu...terima kasih kwn!aku terima dgn redha agar tidak mnjejaskan hbungan itu..hari untuk menuju ke percubaan SPM semakin hampir,aku dan kau tidak lgsg bhubung shingga larh aku ternmpk kau di suatu sudut..aku cuba ingin memandang kau tapi aku tidak boleh..aku pown xtau kenapa..aku hanya buat2 berborak bersama kwn baekku..tp kita bjumpa skali lagi dgn tidak sengaja.pd saat itu kwnku menarik tgnku kerana dia tau aku merindui kau.dgn mberitahu kau ada disitu mbeli sesuatu..pd waktu itu,kau buat lawak tp aku hanya gelak setelah kau pergi..tiba2,aku terasa rindu dgn kau.setiap saat,minit,jam aku selalu teringat dekat kau.keesokkan harinye kau tdk hadir ke skolah.maybe xde exam..dan aku tidak dpt melihat kau lagi..dan aku terfikir seketika,masihkah kita boleh seperti dulu.?akhir kata dari aku,aku xkan lupa mula2 mcm mane kita bkenalan..aku akan simpan kenangan nie buat selama2nye..itupown kalau boley..dan aku berharap kita boleyh mnjadi seperti dulu..<3
terima kasih kawan kerana kau hadir dalam hidupku walaupun seketika =)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: