Wednesday 11 April 2012

Siapakah dia?

Assalamualaikum dan salam 1 blogger....

Selepas setahun tiada......."seseorang" muncul......



Kau,
Capital M F diberikan oleh kedua ibu bapamu,
Mengenali kau buat pertama kali,
Aku rasa biasa,
Biasa,
Dan terus biasa,
Tapi,
Lama kelamaan aku sudah terbiasa dengan kau,
Aku rasa kasih pada kau,
Aku rasa sayang pada kau,
Aku rasa cinta pada kau,
Kerana,
Kau banyak memberi semangat tentang hidup selain ibu ayah dan kawan-kawanku,
Sekarang sudah masuk 6 bulan,
6 bulan aku menjadi kawan kau,
Kadang-kadang aku mengharapkan lebih dari kawan,
Kau jugak begitu bukan?,
Tapi,
Aku masih muda,
Aku tidak mahu kecewa lagi,
Aku banyak tanggungjawab,
Kau jugak begitu bukan?
Aku ingin mencapai cita-citaku dulu,
Menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam bidang kerjayaku,
Kau jugak begitu bukan?
Tapi dalam kita ingin mencapai impian yang kita inginkan,
Perasaan kadang-kadang berubah,
Aku dan Kau ragu-ragu dengan perasaan ini,
Cuma aku hanya berdoa,
Agar hubungan ini akan menjadi,
HALAL :)
segala-galanya terletak padaNYA.
Akhir kata,Terima kasih atas segala-galanya :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: