Sunday 1 April 2012

Kasih ayah sepanjang hayat :)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger.Kembali mengupdate blog untuk menggembirakan hati ini.Semalam punya entry membuatkan aku teringat-ingat.Thanks capital F :)

Hari ini aku pergi cuci mata dekat cabot sale,shah alam.Sebelum cuci mata,kami mengenyangkan perut dulu.Kitaorang makan kambing bakar+ sup gearbox + mihun + sup daging.Aku memang dah mengidam lama nak makan sup gearbox.Perghh!sodap tuh..sampai menjilat straw.HAHA.Teruk benor kalau perempuan makan macam tuh.HEHEHE :) So  nak makan gearbox mesti menggunakan pisau kan?Aku dengan manjanya menyuruh ayah buat.Tolong potongkan daging-daging tuh.HEHE.Ayah pown melayan aku dan kakak macam budak kecik.Omei tak kami?HEHE.Apa salahnya bermanja dengan ayah sendiri berbanding bermanja dengan bukan muhrim,kan dosa tuh..ish..ish..Bak kata pepatah ibu dan ayah menganggap anaknya masih anak kecil walaupown sudah meningkat dewasa :)

ayah saya.muka legend hati kiut :)

Sekian,terima kasih,
Nur Syahirah Binti Mohamad Omor,
manusia yang berumur 18 tahun yg sgt syg ayah dia :)


Kita terserempak dengan cikgu ert kita larh.cikgu aliza :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: