Sunday 2 September 2012

Kami bertiga ..

Assalamualaikum . Harinie dah nak balik Melaka :'(


Semalam date dengan mereka . Akhirnya dapat jugak jumpa , walaupun sekejap jew . Kbai Ieka (yang pakai tudung purple tuh) . Minggu depan dia pergi PLKN . Tempat yang ibu aku tak bagi pergi . Huhu . Btw , pakcik aku kata , takde yang best dekat sana .. Yang best pun jumpa kawan baru . Hoho . Tapi takpe . Lain orang lain keseronokannye . Bila pikir balik , aku malas pulak nak gi . Hihi . Apa-apa pun gud luck untuk kawan aku sorang nie :) . Lepas 3bulan . Jumpa lagi yeeeeee .

Lepas jumpe diaorang . Rushing pergi rumah pakcik . Rasa macam tak larat nak gerakkan kaki untuk berjalan . Sebab apa ? Sebab pening kepala dari bangun pagi . Nak jalan pun tak boley . Terhuyung - hayang . Macam orang "mabuk" jew jalan :D . Story betul nie . Tak main ar tipu-tipu . Tapi aku degil jugak . Disebabkan nak jumpa mereka diatas itu . Heee :) .

Dalam kegembiraan pasti ada kesedihan . Cukup ! Aku taknak nangis sebab hal tak munasabah ! :'(

Handsome tak ? My L.O.V.E larh tuh :D

Alhamdulilah . Sakit semalam dah elok .

Taknak ingat pasal semalam .

Nak lupakan perkara sedih semalam .

Kbai .

The End .

:)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: