Monday 17 December 2012

Ini Celita Sudah Lepas Woo


Assalamualaikum .

Dah lama tak menjejakkan jari jemariku dekat sini . Bukannya busy pun cuma tiada gambar maka tiadalah stori yg ingin distorikan . Dan harinie baru rasa nak update blog . Cinta pada blog mestilah ada cuma ntahla . Now , aku kembali semula :)

Straight the point , celita ini sudah lepas tapi gua nak celita jugak pada kolang semua . Ada style macam Johan rajalawak tak ? Hee . Itupun kalau kolang bacelah . Gua banyak tak helan sebab manusia banyak perangai woo . Hoho . Okay2 . Gua mau stoly sekalang .

Cakap biasa je lahh . Penat lidah aku nak ikut pelat cina . NgEE . Lepas aku abis sem 1 , aku dapat cuti dalam 3bln macamtuh . Lama kan ? Ngee . Kalau korang mesti dah kerja kan ? But I'M not because ntahlah . Rasa belum ready lagi nak kerja . Tolong ibu dekat rumah pun dah kira okay dah . Walaupun tak dapat gaji but saya sangat berpuas hati . Hee . Sambung study balik bulan 1 . Adoyai . Sabar je lahh nak tunggu bulan 1 tuh . Huhu .

Dah cuti punyalah lama , mulalah terbit dihatiku mulai rindu pada rakan class . So aku pun Tanya diaorang nak hangout tak . So bertarikh 22.11.2012 aku pun hangout dengan diaorang dekat curve . Tengok wayang and jalan2 sambil carik barang cik akak sorang nie . Haritu dia last dekat Kota Damansara . Pasni dia study dekat Uitm Seri Iskandar , Perak . So kiranya aku hangout nie macam reunion jugaklah sebab dah lama tak jumpa diaorang . Ekceli an , I tak biasa hangout dengan diaorang . Hee . Tapi biasakan jugak sebab I nie pendiam sikit . Ngee . Lepas tengok wayang cerita Twilight : Breaking Dawan *Maapkan saya kalau salah . Lupa sudah . Ngee .

Jap2 cerita tuh punyalah .. Aishh . Paham2 je lahh kalau ceita mat salleh . Sabar je lahh aku dok dalam tuh . Cerita tuh not bad walaupun aku tak follow up sangat . Okay . Dah tengok wayang . Kami memilih Ikea untuk melantak . Semua dah lapaq giler .






Aku makan nie . Meatball . Sedap jugaklah . And meatball dia besar . Kalau nak makan kena sikit-sikit , baru boley tapi disebabkan dah lapaq , aku masukkan terus dalam mulut . Nampak tak macam budak2 . Hee .



Ini mereka yang aku katakan . Ellyna , Aina and Dinie . Kacau diaorang makang , kang tak sempat nak snap gambar diaorang . Hee . Santik kan mereka ? Aku tahu itu :P



Lepas dah makan , shopping barang cik ellyna + carik makan lagi and aku carik tudung bawal . Sekarang aku lebih suka pakai tudung bawal berbanding shawl . Zaman tudung bawal kembali lagi . Hiho . Okay , yg pakai nampak formal tuh Anggie . Dia baru balik dr class terus hang dengan kitaorang . And aku tahu gambar nie macam tak center sebab AKU . Hee . Tulah kecik sangat . Hee . Jeles dengan diaorang . Ngee .


Dah shopping + makan + jalan-jalan , kitaorang pun baliklah . Tunggu bas . Bas macam sardin tapi nasib baik lepastuh masing2 dapat duduk . Semua dah penat berjalan . Apa2 pun aku sangat enjoy dengan diaorang walaupun diaorang lebih banyak ckp drpd aku . Well , aku tersangat pendiam . Ahaha .
Hope lepas nie dapat hang lebih ramai lagi :)
 

The End .


Note : Ieka ajak hang minggu nie . Tak sure diaorang jadi ke tidak . Hope semua free . Nak jumpa diaorang ! >.^













menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: