Friday 22 February 2013

Manusia yang serba salah :'(


Assalamualaikum .

MyLoveDuniaDanAkhirat :)
Alhamdulilah , ALLAH masih panjangkan nyawa aku untuk aku hidup . Terasa rajin pulak nak update blog . Heee . Tengah lepak-lepak kat rumah . Rumah Melaka ye . Minggu depan aku balik . So korang takde plan gi mana-mana ke ? Rindu nak hang out dengan korang tapi masing-masing busy bebenor . Kalah PM . Ahaha . Joke only . Hope korang tak terasa :)

Tiba-tiba aku rasa serba salah pulak dengan story aku yang lepas . Maybe ada yang sempat baca and ada yang tak sempat baca . Salah aku jugak . Tak tepati janji . So story tuh aku dah delete from my blog . Biarlah kenangan itu aku simpan dalam hati aku je *Chewahhh . Hee . Lama gak aku pikirrr pasal tuh dan akhirnya aku delete jugak benda tuh :) . Syira ! Kau buat benda betul . Jangan risau . Gunakan blog nie sebaik mungkin ! :') Rasa lega bila dah delete . Alhamdulilah :') . Lepas nie akan lebih berhati-hati dalam menulis . Thanks , kasih sayang sebab nasihat saya :')

Rindu dengan ibu ayah dan kakak . Rindu nak makan masakan ibu . Balik nie aku bedal semua makanan yang ibu masak . Rindu nak makan laksa . Dah lama rasanya tak makan . Nak suruh ibu masak ke diri sendiri masak ? Tapi takde pun . Nanti aku gak kena buat . Hoho . Minggu depan balik nak buatkan kek batik untuk kawan . My roomates kempunan nak makan . Rasa serba salah pulak tak buatkan . Hope menjadilah kek batik aku . Hee .







menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: