Sunday 10 March 2013

Teruskan bersabar :')

Assalamualaikum .

Ahad yang membosankan sampai aku taktau nak buatpe . Dok online je lahh . Jiwa ini dah meronta-ronta nak balik rumah .Rindu suasana dekat rumah . Rindu dekat family . Rindu dekat suara budak-budak yang ibu jaga . Rindu masakan ibu yang sedap-sedap tuh . Rindu dekat ...... Hurmmm .. Lagi satu ... Taktau lahh cukup ke idok duit belanja nak sampaikan 22 haribulan tuh . Hurmmm .

Macam-macam yang berlaku pada aku . Cuma aku berharap aku boleh terima ujian ALLAH ini dengan baik . Class berjalan dengan baik walaupun haritu ada problem . Hubungan dengan kawan pun baik . InsyaALLAH , everything gonna be okay :)

Minggu nie minggu yang sedih bagi aku . Dan berat untuk aku hadapinya . Tapi nak buat macam mana kan masing-masing ada cita-cita dan tanggungjawab yang perlu digalas untuk kebahgiaan keluarga tersayang . Dia dah semakin jauh . Hope kasih sayang kita tak menjauh ye , awak :') Dan aku berharap , aku boleh memahami setiap apa yang berlaku antara aku dan dia . Antara dia dan keluarga dia . Saya nak jadi orang terpenting buat awak , selamanyaaaaa :) . Saya sentiasa berharap kita dapat menempuh semua ujian yang ALLAH berikan . Aamiin .

Banyak yang aku harapkan . Salah satunya , aku berharap dia dapat menunggu aku agar aku dapat memperbaiki diri aku agar dia takdelah susah nanti . Aku belum cukup perfect untuk menjadi seorang muslimah yang baik . Cuma aku terharu dengan kau sebab kau bagi aku memakai purdah jika aku inginkannya :) Niat itu ada cuma aku takut aku tak dapat laksanakannya . Sebab itu aku cuba mencari dan berkawan yang punya hati yang kuat untuk memakai purdah dan berubah menjadi yang lebih baik . Aku sedang mencari jalan untuk berubah sedikit demi sedikit . InsyaALLAH , jika niat kita betul , ALLAH akan permudahkan jalan kita . Aamiin .

Aku nak mintak maap yang berkaitan semalam . Takde niat pun . Tapi doa kalian semua memang aku hargai sangat-sangat :') Aamiin . Doakannye . Sayang korang . Muahhhh :) Tapi aku memang dah engaged pun . Eh ? Acano tuh ? Heee :) Kbai .

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: