Tuesday 21 February 2012

siapa aku dan siapa engkau..

hallo guys and gurls!how's ur today?hehe.Assalamualaikum semua dan salam 1 blogger.yang nie confirm tak lupa nak cakap.emm..menunggu hari-hari disaat terdengar keluarnya surat cinta dari sekolah amat perit!hanya mampu berdoa agar semuanya berjalan dengan lancar..just bosan-bosan nak tulis pasal someone..maybe special and maybe not..hanya takdir yang menentukan =)

Bak kata najwa latif :
 "kita berkenalan hanya dalam muka buku" 
Bak kata sis tasha yang meningkat fofular :
 "bermula di facebook,
You im I dulu taktahu malu,
I malas layan nak layan,si I buat taktahu.
You terus cuba dan mencuba,
sehingga I jatuh..

Macam-macam sekarang nie.nak buat lagu sangat senang dan part yang paling best bila sesuatu lagu tuh kena dengan seseorang..lagilah korang suka kan?betol tak?dan dengan lagu nie adalah terkena dengan batang idung aku yang comel nie..aww..sorry terperasan.hehe..

So,aku berkenalan dengan dia dengan tidak sengaja.Si dia meng-ADD aku di FACEBOOK dan mengatakan just ingin mengenali perangai cousin dia yang agak giler2 tuh bersama kawan-kawan dan aku hanya melayan rentak dia sahaja.si dia dengan taktahu malu IM diri ini.dan diri ini hanya melayan untuk sekadar bersembang dan mengenali hati si jejaka ini.haha.ayat!tak boley blah..kami chat tidak kira masa jika masing-masing membuka FACEBOOK ini.

Si dia suka mengacau diri ini sampai kadang-kadang malas nak layan tapi taknak dilabel "sombong" aku berkawan dengan berhemat kerana ingin menjaga perasaan manusia yang kadang-kadang suka diramal.Dan macam takde modal,tiap masa kami buat perkara yang sama.kitaorang mengenali hati budi masing -masing dan aku rasakan kau adalah kawan yang baik.

Rupa-rupanya kau berkawan dengan aku ada udang disebalik mee..perghh!sedap woo kalau makan mee kari..dah lama tak makan.hehe.sorry =) .Dan aku hanya dapat terima kau sebagai kawan saje kerana tidak ingin melukakan hati ibu dan ayahku yang selama ini membesarkan aku.walaupun hati ini sedikit sudah jatuh _ _ _ _ _ .

Aku hanya ingin hubungan yang direstui oleh kedua orang tuaku dan diredhai oleh ALLAH kerana ibu dan ayahku amat tegas dalam bab percintaan.. tanpa tidak sedar kami sudah berkawan hampir 6 bulan.Aku bersyukur selama kita berkawan kau cuba memahami aku dan aku jugak begitu.Aku sentiasa berharap kau akan sentiasa memahami keluarga aku.Ingat,hubungan yang kita jalin ini tidak halal.itulah kisah aku dan si dia.kami tetap kawan yang bermula di laman muka buku =)

Sedikit mengenai hati ini:
Kadang hati ini resah jika ada menyakiti hati seseorang yang ingin mencintai aku tapi aku hanya manusia biasa yang kadang mengikut kata hati dan keliru..dan mungkin aku hanya perah santan =D .Dan aku sentiasa berdoa dan berharap jika ada seseorang ingin mencintai aku biarlah dia yang terakhir.Tapi itu semua ketentuan dari ALLAH.kita hanya merancang tapi ALLAH yang menentukan =) dan mencintai aku bukan kerana rupa tapi kerana hati.

Bak kata manusia di dalam gambar ini :



biarlah masa dan takdir yang menentukan jodohku ini.dan senyumlah selalu tak kira dimana anda berada.. =)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: