Monday 16 September 2013

Happy !

Assalamualaikum .

Alhamdulilah aku masih bernyawa . Terima kasih pada ALLAH . Okay , petang nie dah balik . Terasa sekejap je cuti . Memang sekejap pun cuti . Nanti cuti lama dok cakap bosang lahh . Taktau nak buatpe lahh . Kan ? Haha . Manusia . Macamtuh lahh . Mengeluh je tahunya . 

Jumaat lepas aku teman kakak aku pergi Negeri Sembilan . Kawan dia kawin + kakak aku jadi pengapit . Agak best lahh sebab tengok orang kawin kannn . ahaha . Semoga perkahwinan Kak Farahin dan suaminya berkekalan hingga akhir hayat . Sabtu baru aku balik Kota Damansara . My hometown ! Hihi . Dalam hati nie suka gila bila dah nampak signboard Kota Damansara . Malam tuh jugak kakak ajak gi teman dia makan Sushi King . Perghh , tekak aku nie bukan macam tekak dia . Last-last nak gi gak sebab dah penat sangat . Dia pun orderlah mcd je . Aku apa lagi order sebanyak yg boleh . Dah orang belanja kan . Hihi .

Ahad pula kita jumpa kasih sayang kita . Sukanya . Lama giler tak jumpa . Thanks kat akak sebab bagi pinjam kereta . Hantar kakak gi kerja then terus jenjalan dengan dia . Hihi . Dah jalan ke keyel . Pergi balik ke Kota Damansara sbb nak gi open house my bestfriend . Lepastu , pergi balik keyel . Pergi makan dan jumpa kakak dia . Aishh . Aku rasa macam nak lari je time semalam . Malu giler and aku nie jenis pendiam so akak dia tanya baru aku jawab . haha . Boleh ke macamtuh ? Boleh lahh kan sebab aku nie jenis tak reti sembang dengan orang . Huhu . Dah siap semua tuh , amik akak aku pulak . Dia balik kerja . Pastu baliklah rumah . Yang terkejutnya ibu dengan ayah kasi aku amik akak balik kerja maybe sebab ada dia sekali kowt .Dan kebetulan kakak dia nak jumpa aku . Ibu dengan ayah percaya dengan dia . Suka sangat ! Semalam adalah memori yg terindah sesangat . Lepasnie maybe dah jarang kowt jumpa sbb dia dah nak masuk polis . Hurmm . Sedihnya . 

Dan Isnin , Harinie cuti malaysia , dah nak kena balik . Tiket bus pukul 6.30 petang . Perghh , pukul bape lahh agaknya aku sampai Melaka . Selasa dah start class . Ahhhh penatnya ! 

Busy kan aku ? Minggu nie penat sangat . Dengan class pastu dengan gi jenjalannya . Teman akak . Perghh , tak rehat aku . Bilalah nak cuti nie ? Okay lahh takat sini je . Ada budak uh dia nak main game pulak . Kacau je -_-



Seorang anak kecil yang tak tahu apa-apa ,
Tiada dosa ,
Dia hanya mencari kegembiraan ,
Bukan kedukaan ,
Dia yang bakal mecorakkan kehidupan dia sendiri ,
Samada suka atau duka .


Terima kasih sudi baca :)


menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: