Saturday 30 June 2012

Here I come , Melaka :)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Alhamdulilah , akhirnya dapat jugak aku jumpa my hubby nie . Rindu banget sama dia . Arghhh :)

Selama aku "bersara" buat sementara waktu banyak giler aku nak story tapi disebabkan " bersara" seketika aku rasa macam malas nak update blog . Nafsu untuk menulis kian pudar . Oh tidak !!! Terima kasih pada kawan-kawan bloggerku menghasut untuk aku mengupdate blog . Terutama sekali dekat makcik sorang nie bluehippo a.k.a ellyna . Ini pun sebab pinjam mak ngah eden punya laptop . Kalau tak , takdenya . Btw , aku dekat kampung . Happy giler meet my cousin . Hohoho .




Pendekkan story because saya harus cepat . Ada kerja hendak dilakukan . Hari selasa depan bersamaan 3.7.2012 aku sudak bergerak ke melaka untuk mencapai cita-citaku . Huhu . Semua kawan-kawanku sudah menyambung pelajaran maka tibanya aku pulak .

Aku cuma berharap semua dapat mencapai cita-cita yang korang harapkan . Sayang korang . Harus pergi . Kbai :)

 

P/s : Bila la dapat update blog lagi ? + Rindu kawan-kawan dengan sidia  :(

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: