Friday 1 June 2012

Hey June !

Assalamualaikum dan salam 1 blogger .

Alhamdulilah . 1 Jun 2012 aku masih boleh melihat keluargaku dan boleh bertemu dengan kawan-kawanku di dalam alam maya . Indahnya hari ini kerana permulaan 1 jun bermula pada hari Jumaat . Cantik sungguh hari itu . Terima kasih ALLAH . Dan keresahan aku dari pagi tadi  telah hilang . Alhamdulilah . Moodku kembali okay daripada serabut tadi :) .

Kesedihan kian melanda disebabkan kawan-kawan semua berangkat untuk menimba ilmu . Semuanya akan berpisah untuk menuju pada yang 1 . Iaitu " KEJAYAAN " . Aku ? Aku pun akan menuju ke arah yang 1 iaitu " KEJAYAAN " . Alhamdulilah , aku dapat sambung belajar . Semoga ini adalah yang terbaik buat diriku . Aamiin . Aku perlu bersyukur dengan apa  yang aku dapat .

Dah masuk Jun kan ? Bulan yang paling aku suka disebabkan bulan jun adalah bulan birthday aku ! Emm .. Usiaku kian meningkat dan aku harus matang + berdikari . Tak boleh mengharap pada orang lagi . Rasa-rasanya aku tak sambut kowt . Sudah menjadi kebiasaan buat diriku yang tak sambut birthday disebabkan ... Eh ? Adalah :) Tahun nie jugak sambut puasa tak bersama keluarga tercinta . Sambut puasa dengan kawan baru . Pengalaman yang baru tuh ! :) . Semuanya akan berubah .


13.06.1994 I'm turned 18 :)


P/s : Hope korang dapat membawa diri dengan baik . Jangan terlalu terpengaruh dengan budaya yang tidak baik . Yang penting jangan lupa antara satu sama lain walaupun dah dapat kawan baru . Jaga diri eyh korang :') Doakan yang terbaik untuk kita semua .





menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: