Thursday 23 August 2012

Iftar bersama mereka :)

Assalamualaikum . Semoga awak-awak semua diberkati olehNYA . Aamiin .

Mengisi sisa-sisa cuti yang tinggal berbaki hanya 4hari . Wuaaa ! Sedih rasanya nak tinggalkan rumah .. Rasa macam tak puas cuti . Kenapalah cuti hanya seminggu ? Tak boley kew lagi lama ? Okay , forget it . Aku nak story pasal new entry . Story nie agak ketinggalan jugak but nak buat mcm mane kan sebab aku takde laptop nak update every second , every minute , everyday . So , terpaksa larh aku kumpul story tuh dan bila balik baru aku update :) Kenangan nie takkan aku lupa . Sayang senior :)

"Iftar bersama mereka " Bertarikh 13.8.2012 . Hari Isnin . Kenangan yang aku takkan lupa sampai bila-bila . Idea ini datangnye dari lecturer aku yang bernama Sir Hazly . Dari pagi kami bertungkus-lumus menyediakan persiapan berbuka . Agak seronok sebab macam-macam aktiviti yang kami semua buat . Minggu tuh kami tak belajar sangat but kami menyelam sambil minum air . Hihi . Why I said like that ? Because Sir nak ajar sikit-sikit tentang "Buffet Line" . Apa itu "Buffet Line" ? * Entry seterusnya .   Sambung balik... sebab minggu tuh sangat busy disebabkan Hari Rabu ada function Iftar bersama Anak Yatim *Entry seterusnya ....



Inilah aktiviti yang kami lakukan . Banyak aktiviti yang kami lakukan . Macam menganyam ketupat pakai daun apa ntah . I'm not sure . Abang2 rembat dekat mana ntah . Hihi . Pastu decorate kelas kitaorang biar nampak meriah , Buat hamper , kemas class , Whiping peralatan , bersihkan lantai , buat foodtag , borak2 gelak2 . Hihi dan merayau 1 kolej . Opsss ! Bukan2 . Pegi washroom ye . Hihi . Sanagat banyak aktiviti sampai tak terkata banyaknye . Hihi . Sampai class tuh "bergegar" akibat keseronokkan kitaorang . Hihi . Nie gambar before start berbuka . Gambar semasa berbuka . Ini dia  .......... :)


Makanan dia sangatlah sedap . Memang berpuas hati giler makan . Memang tak rugi aku join . Hihi . Semua dok amek makanan plus menunggu azan tiba . Memang meriah class kitaorang sampai tak dengar azan berkumandang dekat radio . Hihi . Itulah mereka . Sentiasa ceria dengan joke mereka :) Sir pun join sekali . Hihi . Dah abis makan , apalagi ... Posing time laaaaa . Ahaha .


Bersama Azizi baju hijau , Basri baju purple , Baju hitam hayatul And last meeeeee :)


Mereka : Waida , Me , Ecah , Hayatul , Adau and Nurul Suhana :)


Gambar atas : Kak Azah and Azizi . Gambar Bawah : Fatin and Linda :)


Dengan abang Memey anda Waida :) Camera tuh !!!!! Aku nakkkkkkkkkkkkkkk :( Doakan saya dapat jugak beli + pegang camera tuh :)

Akhir sekali , ada penyampaian hadiah untuk pertandingan yang Sir anjurkan . Perghh , macam nak "terkeluar" anak tekak aku gelak disebabkan Abang2 semua buat lawak ... Hihi ...


Tengok tuh sampai anak Sir pun enjoy sekali dengan kitaorang . Ahaha . Comei sangat diaorang . Nama anak Sir , Haikal dengan Sofia . Muka macam anak Cina . Hihi .

The Endnyaaaa semua pulang dengan hati yang gumbira . Hihi .

Note : Style tak kami ??? Ahaha ^_^v

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: