Wednesday 22 August 2012

Saya dan mereka :)

Assalamualaikum . Happy eid mubarak for all . Taknak story pasal raya . Story pasal raya nanti , aku update :) . Now , I want story about new friends ... "Saya dan mereka" .

Hidup dinegeri orang memang best . Banyak yang boleh kita dapat , macam pengalaman hidup dinegeri orang + dapat kawan baru . Ceita pasal kawan baru , kawan baru itu jugaklah keluarga terdekat kita sementara berjauhan dengan family tersayang . Pengalaman aku stay dekat Melaka sebagai anak perantauan . *Aiceh .. Ayat nak good-good jew . Ahaha . Banyak yang aku dapat pelajari macam hargai seseorang itu even dia hanyalah orang asing bagi kita . Hihi .
Best moments  yang aku dapat kat Melaka ialah kenal dengan kawan baru . Memang terbaik ar budak class aku sebab perangai diaorang sebijik macam budak class aku masa aku sekolah menengah . Senior yang banyak support kami + menceriakan kami semua . Itu yang membuatkan aku lupa rumah sekejap . Hihi . But I'm never forget my family , okay . Dosa kalau lupa . Huhu . Story jew tak best , so aku nak tayang muka-muka comei diaorang nie :)



Classmates : Aisyah a.k.a Ecah dengan Nur Rawaida .


Classmates : Adau . Sir pggl kami kecik :) Yg sebelah tuh hayatul . Dia ada kembar . Hihi .

Gambar last . Snap ramai-ramai :)


Sorry kalau gambar kabur . Hope korang nampak :) Inilah kenangan aku bersama budak class aku . Happening giler . Miss them alot . Thanks alot Senior Hassan , Nabil , Shah , Raj , Kamil , Atan ,Faiz , Memey , Tashim , Chong , Kenny , Yong , Chiam , Tan , Ejan , Zack , Ezihar , YB , Hajar , Azah , Hidayah , Hawa , Syairah , Shima , Sarina , Nadirah , Fera , Tia and Ain sebab menceriakan hari kami as junior yang baru melangkah kedunia korang :D *Hope nama kat atas tuh cukup . Hihi . Abg kamil kita amek taw gambar atas tuh :)

Segala nasihat yang abang2 and akak2 semua berikan pada saya akan saya pegang sampai bila-bila :)Kata-kata akhir dariku ialah aku berharap sangat ukhwah yang kami jalinkan ini semakin erat dan kuat agar kami tidak lupa antara satu sama lain . For Sir Hazly , Thanks alot sebab ajar saya benda baru yang tak mungkin saya dapat kat mana-mana . Seronok sangat belajar dengan Sir .. :') Semoga Sir dan sekeluarga sentiasa diberkati oleh ALLAH . Aamiin :)


Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin :)

*
Ada sambungannye ..........








menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: