Friday 24 August 2012

L.O.V.E

Assalamualaikum ...........


Alolo .. Comeinya dia pakai baju melayu + kasut mulut buaya tuh . Hihi . Tahun nie warna baju raya kita sama . Yeay ! Suka~ Suka~ . Dah lama saya tak update pasal awak .. Tiba-tiba rasa rindu nak update pasal awak .. . Bila kita dapat jumpa ? Bila nak jumpa jew mesti ada halangan .. Saya tahu setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah . Tapi cuma kita ini manusia , yang tidak paham apa disebalik hikmah itu . Begitu kuat godaan syaitan untuk menjatuhkan umat Islam ini . Saya takut if hubungan nie tak seperti yang kita harap . Saya takut kalau awak anggap saya hanya bagi alasan bila nak jumpa . Everyday , I'm thinking about our relationship . For this time , I'm just berserah pada ALLAH . Kalau ada jodoh , tak kemana kan ... But saya memerlukan sebuah kepercayaan dari awak .

Ya ALLAH , Ampunilah dosa kami . Bantulah kami untuk berubah menjadi baik , yang ibu dan ayah kami harapkan . Ya ALLAH , Sesungguhnya Kau lah yang memegang hati kami . Peganglah hati kami dengan kuat agar kami tidak terpesong . Biarlah cinta ini diredhai olehMU dan kedua orang tuaku .Jika dia Muhamad Farezwan bin Mohamed adalah jodohku , aku terima segala kelebihan dan kekurangan yang ada padanya . Dan aku jugak berharap dia jugak begitu . Tetapi jika sebaliknya , Kau hilangkanlah dia dari pandangan dan ingatanku buat selama-lamanya . Ya ALLAH , Aku hanya mampu berserah segala-galanya padaMu . Aamiin . *Ramai2 Aamiin kan doa ini :)

Note : Bila dengar orang lain bertunang atau bernikah , mesti aku yang terlebih happy + nervous :D




Manusia lemah ,
Nur Syahirah binti Mohamad Omor 

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: