Saturday 4 August 2012

Student Life's :')

Assalamualaikum. First sekali , Selamat Menyambut Bulan Barakah di bulan mulia ini . Rasanya belum terlambat lagi aku wish lagipun sekarang bulan ramadhan . Ekceli , aku tak rasa pun sekarang bulan ramadhan , maybe sebab tak berpuasa dengan family kowt . Macam dulu-dulu .  Emm nampak sangat aku dah jarang update blog since aku start study . Nak update pun , eden mana ada laptop lagi . InsyaALLAH , kalau ada rezeki lebih aku nak beli laptop . Senang untuk aku study nanti . Memandangkan aku dah lama tak "menaip" so aku pendekkan saje story aku memudahkan korang baca dan paham *Ada kew orang baca ??* 

Menjadi seorang mahasiswi ini sangat mencabar bagi aku . Setiap dugaan dan cabaran harus ditempuh agar aku dapat melihat dunia yang sebenar . Tapi nasib baik ada insan yang aku sayang ada disisi aku tatkala aku didalam masalah . * Tiba-tiba kan kenapa aku rasa macam takde idea nak update nie ? Emm . Chop ! Best jugaklah dapat kenal dengan kawan baru + senior abang dan kakak + Lecturer . Itu yang penting ! Aku happy dengan life aku sekarang walaupun masing-masing dah buat hal sendiri . Baru aku tahu hidup dalam berkasih sayang . Everyday rindu dekat family sebab diaorang jauh dimata tapi dekat dihati :) . Kawan-kawan sekolah of course aku tak lupa . Bila aku sembang dengan kawan baru , aku mesti ingat kawan lama aku . Diaoranglah buah hati aku selain daripada family aku . Aku rindukan kehidupan zaman sekolah yang nakal + macam budak-budak . Hihi .

Pasal kolej , everything gonna be okay . Next week , I have final exam for LA 1 . Err scary kowt . Sebut pasal kolej then ada pulak iklan lagu raya baru aku ingat yang lecturer aku memang sporting abis but sometimes ada masanya dia garang . Dekat class everyday dia akan pasang lagu raya memandang raya tak lama lagi kan .. Sampai ringtone phone dia pun lagu raya . Semangat betul lecturer aku nie . Hihi . Belajar dengan dia sangat best . Aku sentiasa bersemangat kalau dekat class dia . Tett ! Hihi . Yang pasti aku akan study elok-elok untuk diri aku dan hadiah untuk ibu ayah yang selama ini support aku hingga sekarang :) Doakan ye :)


Eh ? Kata nak taip pendek jew tapi TERpanjang pulak . Sorry kay . Hihi . Saya akhiri dengan sekeping gambar bersama kawan baru dan Assalamualaikum :) 

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: