Wednesday 17 October 2012

Ada apa dengan Model ?

Assalamualaikum .

Waaa agak lama aku tak update blog . Dalam seminggu lebey jugaklah . Hoho . Rindu nak update . Sekarang memang aku "bekerja" sebagai babysister . Mak ai penatlah jugak . Melayan kerenah diaorang lagi yang macam-macam ragam . Emmm . Sabar jew larh . Kalau ibu boleh buat , kenapa tidak aku kan ? Yeay ! Hwaiting Syira !!! .

Sebut pasal tajuk entry aku , Ada apa dengan Model ? Ini disebabkan aku penah nak jadi model . Ekceli , dulu cita-cita aku nak jadi Model . Perghh ! Berangan sakan ko , syira . Jangan mimpilah .. Badan kecik nak jadi model . Bila sebut pasal model jew mesti nak tinggi . Yang cantik . Aha! Of course larh kan sebab kita nak pamerkan dekat public . Semua orang mesti nak tengok yang cantik :) Hoho . Tapi kak yuyu zulaikha boleh jew jadi model . Comei + cantik + anggun lagi tuh . Serius suka tengok muka kak yuyu !

Okay , dah syira ! Jangan nak merepek . Hee . Alaaa . Normallah tuh masa kecik-kecik punya banyak cita-cita . Kadang-kadang ada jew nak jadi batman lah , ultraman lah , power raingers larh .. dan lain-lain . Aishhh . Budak-budak selalu dipengaruhi oleh tv . Apa nak jadi ? Aku dulu nak jadi Sizuka . Heeee . Wink wink >.< . Last-last aku jadi seorang chef . InsyaALLAH . Doakan saya agar cita-cita saya tercapai ! :)

Ekceli , ahad lepas aku bosan giler . Takde kerja nak buat . So aku nampak vacuum maka bermulalah mengemas bilik aku yang bersepah macam-macam larh . Heee . Then , ternampak tudung bawal aku beli . So bermula jugaklah sesi syok sendiri . Heee .


Jeng ! Jeng ! Heee . See ? See ? Lepas aku snap gambar pastu buat video sikit . Tettt !
Caption 1 : Suka gambar nie sebab gambar nie nampak senget sikit . Love it :)
Caption 2 : Mood aku tetiba tak okay pulak . Hurmmm .
Caption 3 : Memikirkan masa depan aku .

Macam yuna tak ? Hee . My sis cabar aku pakai macam nie kat luar . Serius ! Aku seorang yang simple . Tak suka serabutkan kepala walaupun aku suka dengan fesyen cenggini . Hee . Ayah pulak kata macam serban jew . Ahaha . Memang pun . Aku tengok pun dah macam serban . Btw nak bagitau .. Style nie aku buat sendiri . Tak copy mane2 ye . Tapi aku rasa sama jew cara pakainye . Tudung tuh pendek . Aku ingat labuh . Tersalah tengok dan beli . So aku buat style macam Yuna . Tapi aku rasa TAKKAN aku pakai style nie kat luar . Nie pun saja-saja sebab bosan . Huhu . Aku rasa takkan nie jew .

Akhir kata , nak berfesyen boleh tapi jangan over sangat . Nak jadi model ? Tanya diri sendiri . Jadi model muslimah okay jugak !! :')






menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: