Wednesday 31 October 2012

Patut atau tak ?

Assalamualaikum .

Semoga pembaca-pembaca semua sihat-sihat belaka ? Ehh ? Ada pembaca kew ? Hee . Segan-segan . Mekasih jadi pembaca setia saya . Hee . Rasa bahgia tengok baby yg ibu jaga tuh dah boleh nampak + pandai dah senyum dekat orang . Biasanya kan baby yg baru lahir dia punya penglihatan kan kabur bukannya baby tuh "taknampak" langsung . Jangan salah paham :) . Happylah jugak dapat lihat dan belajar perangai budak-budak nie . Eh ? Hee . Mung pikir lainlah tuh . Takmo2 . Jangan pikir lain :)

Ekceli , takde idea nak update just rasa nak update apa yg terbuku didalam kotak hati ini . Hurmmm . Nasi sudah jadi bubur . Redha je and doakan yang terbaik untuk dia . Nape aku perlu sedih dengan semua nie ? Aku pun pelik . Cuma ada SATU rahsia yg kau taktau , kawan :) .  Aishhhh . Dah ada orang tersayang so hargailah dia hingga akhir hayat dia :) . Ekceli , patut ke aku cerita semua nie ? Aku takut kalau aku cerita ada yg terluka hati atau ada yg tak puas hati . Hurmm . Confius . But I'm think baik tak payah cerita . Maybe boley mendatang api kemarahan buat sekalian manusia . Hee . Ayat dramatic bagai . Hee . So aku  decide takmo cerita kat korang ! . AHAHAHA :) . Biar ia pergi bersama air yg mengalir dilangit . Udah-udah larh berfalsafah , Nur Syahirah oi . Pening orang baca kang . Hiho :)

Aku berharap kau happy disamping dia dan kekal hingga akhir hayat . Tak lupa jugak , aku akan sentiasa doakan kebahgiaan kau . Aku harap kau jugak begitu :) Nanti kawin , jangan lupa jemput !! Hee . 2 Tahun lagi aku bertunang . Jemput datang ! Tettttt ! *TIPU JEW >.<


Senyuman ini untuk awak yang sentiasa menceriakan hari saya :)

Cantik an gambar nie ? Edit jew tuh . Saya hanya biasa-biasa saje . Edit by Camera360 . Boley dload dekat play store . Sape2 yg ada android boley join gua . Promote gitu ! Hee :)
Okay , abaikan yg kat belakang tuh . Bersepah macam bukan anak dara punya bilik . Hee .
Kbai .
Instagram :94syah . Boley follow :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: