Saturday 25 May 2013

Aku taip apa yang aku rasa

Assalamualaikum .

Salam hari sabtu buat semua . Semalam ada orang buat surprise untuk kita . Hihi . Mentang-mentanglah ada number ibu kita , nak berpakat pulak kenakan aku . Huhu . Finally , dia balik jugak ke kL . Dia call ibu dulu baru aku . Kurang asam betul dia nie . Aishh . So harinie aku jumpa dia . Hihi . Happylah jugak dapat jumpa dia sebab dah lama tak jumpa dia . Dia dah gemok . Ibu panggil dia "Bam-bam" . AHAHA . Comei tak nama tuh ? Sebab dia gemok lahh ibu panggil macamtuh :) Aku tengok ibu dengan ayah macam okay je dengan dia . Macam boleh terima dia as menantu . Ehh ? ahaha . InsyaALLAH . Time jumpa dia tadi , borak-borak . Tiba-tiba jadi spoil . Hurmm . Hope aku dengan dia masih ada harapan . Doakan kami . Aku taknak orang lain dah . Nak dia . Tapi kalau ALLAH dah tentukan aku dengan orang lain , aku redha :')

Kbai . The End :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: