Wednesday 1 May 2013

Kembali bermanja dengan blog :)




Assalamualaikum .

Agak kekok untuk aku mulakan bicara . Padahal banyak yang aku ingin ceritakan . Kalinie aku nak bermanja dengan blog . Alahai .. Bermanja dengan Kau sekejap je . Pastu aku tinggalkan kau kejap . Hee . Sorry ye Mr.Blog :) *Ehh jap ! Blog pun ada jantina eyhh . Baru tahu . Ahaha .

Kalau korang perasan aku dah lama an tak menaip . Bukan apa , aku nak je update tapi ntahlah . Kadang-kadang rasa macam malas . Sebab dalam kepala otak aku nie nak balik je . Eh ? Ada kaitan ke ? Hoho . Hurmm . Lagi seminggu je lagi nak cuti sem . Whoaaa ! Tak sabarnya hati ini >.< . Nak makan masakan ibu . Makan laksa . Yummy ! My faveret tuh . Hohohi . Nak balik tapi assignment tak siap lagi . Dengan nota yang banyak . Hadui . Terbantut semuanya .. Itulah kalau pikir nak balik je . Sepatutnya pikir dulu tanggngjawab awak tuh , Nur Syahirah sebagai seorang pelajar . Jangan nak main-main . Dah besar dah . Tahun nie dah 19 tahun . Bukan budak-budak lagi . Bila mengenangkan aku bukan budak sekolah lagi . Aku rasa takut sangat untuk hadapi semua tuh . Wuaaa ! Tahun depan dah 20 . Matangkah aku ? Eleh .. ada aku kisah ? Orang lain takkan tahu umur aku memandangkan badan aku yang kecik molek nie . Muahahaha .
Okaylah . Sepanjang aku tidak menghadirkan diri di dalam blog ini , macam-macam aku buat . Yang first , mestilah dengan class . Budak-budak class aku semuanya tak sabar nak balik  . Semuanya lemau tapi kami kuatkan semangat jugak agak semuanya tak kena marah dengan Lect . Hee . Adatlah tuh kalau kena marah kan .. Yang kedua , aku pergi icity dengan kawan-kawan aku . Akhirnya dapat jugak aku pergi tempat tuh . Trima kasih dekat ibu ayah sebab bagi pergi . Lagipun aku ada bawak kawan . Mestilah ibu ayah bagi . Kalau tak , ibu ayah bagi ke ? Don't Know ? Nie bulan 5 nanti , InsyaALLAH .. Kitaorang nak pergi Genting Highlands pulak . Hoho . Ibu ayah pun bagi . Ibu ayah cakap ," Selagi kita masih muda nie , pergilah keluar jenjalan dengan kawan . Nnati bila dah kerja semua dah busy and dah takde rasa nak enjoy dah " . Tapi aku macam tak sure pulak nak pergi disebabkan kewangan . Aduyai . Duit oh Duit ! Yang Genting kita lupakan seketika . Nanti kalau dah jadi , aku update ! Oh yeahh ! Sekarang meh sini kalau nak tengok gmbar aku enjoy dengan mereka :)


Inilah kami . Dah 1 gambar je taw sebab blog nie problem sikit . So aku malas nak letak . No bad lahh pergi sana . Tapi yang tak boleh blahnye time nak balik tuh kitaorang tersesat . Tak jumpa parking kereta . Memang berpeluhlah nak carik tuh . Tapi akhirnya kitaorg dapat gak jumpa parking . Dah dapat kereta tuh semua lega dan kata Dah Serik!! nak gi dah . AHAHA . Parking punya pasal lahh . Muahaha . Lepas pergi icity , kitaorang gerak pi uptown shah alam . Time tuh nak dekat pukul 12 dahh . Hati nie dah mula risau sebab dah lewat malam . Lagipun aku tak pernah keluar malam dengan kawan-kawan . Biasanya dengan ibu ayah . Tapi dah sekali aku pun ikut lagipun bawak kawan dari seremban . So takkan nak ikut kepala aku je . Dah sampai . Carik makan + shopping . Pastu kitaorg balik . Dalam pukul 1 pg ayah pick up aku dgn kawan aku . Kitaorg nak tidur rumah kawan tapi ayah aku tak kasi . Takut menyusahkan pulak . Laju gak ayah bawak kereta . Sebab aku tunggu pun takdelah lama mana .So masing-masing balik rumah . Semua dah mengantuk .  Apa-apa pun memori yang best bersama mereka . Permulaan cerita harinie setelah sudah lama aku tak menaip :) Selamat membaca .

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: