Thursday 31 May 2012

Mood jadi segar .

Assalamualaikum dan salam 1 blogger .

 Macam biasa layan budak yang ibu jaga main game . Asal datang jew , mesti nak main game . Penat layan kerenah budak-budak nie . Sementara teman dia main , sempat pulak aku tidur . Siap mimpi lagi . Ahaha . Hebaq tak ? Hihihi . Dah dia main beberapa minit dia kejut aku suruh betulkan game tuh . Rupa-rupanya line berukband slow . So dia tak connect ar . So dengan rasa malas nak layan budak tuh main game lagi , aku terpaksa tipu sunat kat budak tuh . Aku cakap " duet kat dalam berukband dah tinggal sikit . Kena tunggu petang baru boley main " . Padahal aku yang nak online fb . Ahaha . Bijak tak ? Jangan tiru dirumah atau dimana-mana tempat ye :) . Budak tuh percaya dan dia pun blah dari bilik .

Beberapa saat kemudian ....

Aku pun online fb . Dok tengah online aku pergi ke group blogger . Then aku click satu entry nie ...

Tiba - tiba mata aku yang tadi mengantuk setelah lelap beberapa minit tu terus jadi segar . Dan mood aku pun jadi segar jugak .Disebabkan ada sesuatu yang menarik perhatian aku .

Tadaaaaaaaaaa !


Mama rina :)


Header mama rina sangat comei !!! Geram aku tengok ! Dan cerita-cerita di blog mama rina pun best . Mama rina pun ada buat doodle . Comei giler-giler . I like . Disebabkan dah suka , ingat nak follow larh . Baru aku ingat yang blog aku ada masalah dalam meng-Follow blog orang . Sedih taw . Ada blog tak boley nak follow dan menyukarkan diriku ingin join apa-apa contest . Kesian pada yang follow eden :( Papepun , hanya mampu tengok dari jauh jew larh blog mama rina nie :)  Blog mama rina best !! Eh ? Boley kew panggil mama rina nie ? Peace :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: