Thursday 22 March 2012

21 mac result + mr.right

Assalamualaikum semua dan salam 1 blogger.Rasanya sudah lama tidak menghadirkan diri dalam bidang blogging nie.Dan hari ini hati ini meronta-ronta untuk menaip.

Ada apa dengan tarikh semalam iaitu 21 mac 2012?oh ya,semalam adalah keluarnya result bagi pelajar yang telah menduduki peperiksaan pada tahun lepas iaitu S.P.M.Perasaan pada pagi hari telah memberikan aku seribu satu keresahan dan kegelisahan dalam menunggu result yang membawa aku dalam menuju masa depan.Dalam pukul 10 lebih kami dibenarkan mengambil result.Dengan tidak rela hati aku mengambilnya kerana cikgu memanggil namaku.Dan keputusannya,ALHAMDULILAH walaupown tak seberapa yang aku dapat.Yang menjadi kepelikan dalam diri aku adalah aku tak nangis pown bila dapat result cuma aku rasa sedikit kecewa.Mungkin aku telah redha dengan pemberianNYA.Aku bersyukur dengan telah apa diberikan olehNYA.Selepas dapat result,kitaorang meng-ENJOY kan diri dengan melepak di bilik ERT kitaorg dengan cikgu ALIZA.cikgu kesayangan kitaorg.(hanya budak ert jew) .Macam-macam yang kami sembangkan..cuma diaorang larh..aku tak pown.sebab dah banyak mulut so aku taktau nak cakap apa + aku nie pendiam + pemalu tak bertempat.HAHAHA.Dan semua tuh hanya seketika jew..Tepat jam 1.05 budak skola balik kami pown balik sebab dah abis masa skola.Kitaorang saje balik ikowt time skola.HAHAHA.

bekas calon spm 2011





kami happy dan kami lulus ^_^

Inilah muka-muka bekas pelajar spm 2011.Aku yang pakai baju biru..kami ayu tak?hehe.Congrats korang ^_^ .After that,kitaorang gerak mcD.Ramai gak budak-budak skola hang out kat mcD.Thanks kat ibu bagi aku keluar.Selepas melepaking dengan kawan,aku melepaking pulak DGN mr.RIGHT.HAHA.and YANGPARTPALINGBESTTERKANTOI.HUHU.Okay itu jew nak cerita setelah sekian lama tak update.Selepas nak apply mane-mane kolej.Doakan saya ^_^

gambar credit : ieka


menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: