Thursday 15 March 2012

menggigil dalam kegembiraan ^_^

Assalamualaikum..dan salam 1 blogger..Semalam punya nervous tak hilang lagi disebabkan dah tahu pasal tarikh dating bersama cikgu untuk dapatkan "surat cinta".Errrr..OH TIDAK!Tapi aku kena hadapi jugak..Ibu dengan ayah semalam cakap,"sms jew nak tgk result" dan aku hanya mampu cakap "taknak".Err..aku blom bersedia lagi larh..dan ayah cakap lagi,"nak buat macam mane,benda dh jadi kan kena hadapi jugak".Serius aku percaya ramai yang sama batch dgn aku tak boley tido dengan lena melainkan dia mmg kuat tido.HAHA.okay!just kidding ^_^ . Panjang pulak mukadimah aku nie.okay,tukar topik jom!

"MENGGIGIL DALAM KEGEMBIRAAN" adalah topik entry aku hari ini disebabkan aku terkejut dapat berita nie..Sememangnya tiap kali aku bukak laptpop,aku akan pastikan yang aku bukak blog kesayangan aku ini..Dan tarikh hari ini akan menjadi sejarah buat aku iaitu 15.3.2012 pada waktu 1.00pm..Jeng~Jeng~Jeng follower aku meningkat sebanyak 47org saje.terkejut jugak dan aku terdiam sekejap dan mula bertanya sendiri,"macam mane boley ramai pulak nie?"Dan aku hanya mampu ucap trima kasih dan ALHAMDULILAH sape2 yang jadi follower aku..Itu berita terkejut yang pertama aku dapat..chop!aku nak tunjuk jap something =)


berita kedua ialah..seorang pengomen blog yang boleh aku memanggilnya kakak telah menceriakan lagi wajahku kerana sebab itu follower aku meningkat sedikit..Si dia wish padaku dgn mengatakan "congrats sbb terpilih jadi blog terpilih ben ashaari" .Aku time tuh macam eh?biar btol..tak caye sudah,aku pown tak caye lagi nie.HAHA.

thankz kak shilazizi =)

berita ketiga..untuk mendapat kepastian aku pown usha blog BEN ASHAARI.then aku jumpa jugak seperti mane akak tuh cakap..


Rupa-rupanya aku tersenarai dalam 10 blog baru hari ini.dan tarikh yang diupadate ialah 14 mac 2012 semalam punya tarikh..Dan aku disini nak ucapkan ribuan trima kasih pada mr.BEN ASHAARI kerana sudi menerjah blog nie dan jadikan blog nie sebagai senarai 10 blog baru..trima kasih jugak yang jadi follower dan sudi meninggalkan jejak anda di cbox..InsyaALLAH,nanti eden follow balik yoh.dont worry tp aku nak mintak tolong sikit dgn korang..kadang2 aku tak boley follow balik..so,skrg aku tgh cari jln penyelesaian masalah nie.hope korang boley tolong =) Emm,lupa nak ckp..thankz jugak sape yg wish good luck kat sy ^_^ .Eden akhiri blog dgn kata terima kasih sekali lagi ..

p/s : sorry entry pnjg.trima kasih baca blog eden ^_^ JGN RASA ENTRY INI RIAK CUMA SY TERLALU HAPPY =)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

2 comments:

Iloveyouu said...

: waaaahhh ..
bertuah la akak yea ^^,
nak jugak mcm tue >.<
hewhewheww ..

Nur Syahirah said...

hehe..thankz zati..nasib jew kowt..hehe..akak pown still tak caye nie..huhu..nak jugak?cube larh follow twitter abg ben or add dia kat facebook kew atau pown join segmen dia buat..insyaALLAH dapat larh tuh =)