Friday 9 March 2012

jiwa aku happy tengok kau!

Assalamualaikum dan salam 1 blogger buat semua..selepas berakhirnya tarikh mengambil peperiksaan besar yang digeruni oleh semua pelajar tingaktan 5 bagi tahun 2011 iaitu 14.12.2011 aku telah diberikan pangakt sebagai seorang yang suka tanam anggur a.k.a pengganggur terhormat dekat malaysia nie..HAHA..ekceli,bukan aku taknak kerja tapi aku dah mintak pown tapi tak dapat pown.banyaknya pown.haha..Lagi 1 sebab aku dah taknak mintak kerja emmm..adalah something..tak boley bagitahu..hehe..

Sebut pasal S.PM. yang akan bakal keluar result dia tak lama lagi..emm..cane eyh nak cakap?emm..semalam nenek aku tanya result spm..huhu..nek,result syahirah blom keluar lagi..yang keluar kat tv tuh stpm..sungguh terkejut aku bila ibu cakap macam tuh..warghhh!aku takut!!aku harap aku mendapat kejayaan..AMIN =)

Okay berbalik pada entry aku..huhu..nak lupa kejap pasal tuh tapi sebenarnya tak boley lupa pown..asyik ingat jew..huhu..Janji kita dah buat yang terbaik dan hanya berserah pada YANG MAHA ESA =)

Okay,this entry not about my love okay..just i adore him like crazy..haha..Baru semalam aku usha dia dekat youtube..gelak giler-giler aku tengok dia..then hari ini pown aku usha dia..Dia dengan abang dia yang handsome tuh..Ekceli,first time aku tengok dia masa tuh kakak aku bukak youtube lagu dia nyanyi..Sejak tuh aku minat dia sangat-sangat..kan best ada abang macam tuh?huhu..aku nak ada abang kandung bukan abang angkat!eh?asal cerita pasal abang nie??ish2..tukar topik kay =)

Dia ialah adik kepada faizal tahir penyanyi terkenal tuh..Dia ialah ANAS TAHIR..okay,video pertama yang membuatkan aku "jatuh cinta" dengan dia nie adalah...eeeuuuww..geli pulak ckp jatuh cinta..HAHA..


Mase nie memang aku jatuh tergolek dari katil ar tengok dia nyanyi macam tuh.HAHA..dengan dibantu oleh abang-abang yang kat belakang tuh..lagi ar kelakar..chop!sama kan muka dia dengan FAIZAL TAHIR..of course larh sama..dah adik beradik..HEHE..tapi mase first time aku tgk dia,serius!aku ingat dia FAIZAL rupanya ANAS .HEHE..

Okay,video yang kedua pulak...


Yang nie faveret aku sampai sekarang..kalau korang tgk sampai habis..confirm korang akan gelak giler-giler..HAHA..Dia featuring dengan akhbar..aku suka dengar suara akhbar tuh..kalau mengaji pown sedap gak suara diaorang nie ^_^

Aku ada like fanpage anas tapi dia macam tak uptodate pown..maybe busy kowt tapi takpelah aku tetap sokong mamat nie..Dia memang lawak ar plus pandai maen gitar pulak tuh..kalau larh..okay!dah mula berangan minah nie..HAHA..

Okay,aku sarankan pada korang yang tengah frust sebab exam kew atau ditinggalkan kekasih kew wajib tengok video nie..HAHA..Aku rasa macam dah panjang entry nie..Sorry!aku memang suka entry panjang-panjang macam buat karangan..HEHE.

Aku tahu video nie agak lama tapi ADA AKU KISAH??? :D
ENJOY..

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: