Friday 4 May 2012

Berangan tentang "dia" bhgian I :)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Harinie rajin pulak jari + otak nie nak meng-update . Hihi . Alhamdulilah followerku sudah meningkat sedikit 55 orang . Terima kasih kerana meng-follow saya :) I'm appreciate it :) . Tapi mintak maaf sebab tak boley follow balik because my blog have tecnical problem :( . Btw, Saya menulis blog kerana suka-suka , mencari ilmu dan menambah sahabat bukan ingin mendapat perhatian :)

Okay ... Berangan tentang " dia" . Aku selalu berangan " dia " sampai terbawak dalam mimpi . Sebab berangan tentang " dia " sangat best . Ehhhhh apa dia eyh ? Hihi . Saje nak bagi suspen sama lu olang . Ahaha . Cer korang teka ! Cer teka cepat ! Nie dia yang aku selalu angan-angan kat " dia " . Iaitu ... macam nie larh biar kita bagi awak clue eyh . "Dia" nie selalu orang bawak kemana-mana.Kalau ada tempat menarik mesti ada" dia".Orang selalu pegang "dia"."Dia "pun boley jadikan suatu pekerjaan . Orang selalu jaga "dia" dengan baik . Dah dapat jawaban? Isikan tempat kosong _________________ . Anda akan dapat hadiahnya berupa gula2 20sen . Hihihi




Inilah dia yang aku berangan dan idam-idamkan sampai sekarang . Sangat jealous dengan manusia yang ada benda alah nie . Emm tapi aku penah try snap gmbr pakai camera nie . Kawan kita , thanks icha bagi aku try :) Dari situlah hati aku meronta-ronta nak camera nie . Dah bnyk kali pujuk kat ibu dgn ayah beli camera nie tapi diaorg kata takpayah. Pakai jew phone . Takpayah beli camera . Remuk hatiku bila ibu dgn ayah cakap mcmtuh :( Emm..ada tak sape2 yang bermurah hati nak belikan camera nie ? Teringin sgt !! :) . Bilalah aku akan dapat " dia " nie ??? Nie rasa macam nak carik kerja nie ! Nak beli jugak ! Tak kira ! Nak jugak !!!!

To be continued.......  :)


menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

3 comments:

Unknown said...

wahh, nak jugak macam elly an ? hahaha . klo parents xkasi, kita belilah guna duit kita sndri kan . hihi . >_<

Nur Syahirah said...

Idaman semua orang , awak :) . Nak tggu duet sndiri tuh payah tuh . Hihi . tapi akan cuba bersabar jugak untk mndapatkan dia :)

Unknown said...

hehe, betul-2 .. takpe, awak pasti akan memilikinya jugak . insyaAllah :)