Monday 28 May 2012

Tabung Ahmad Sufi harapan mereka

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Bangun pagi .. Gosok gigi . Hihi . Bangun awal semata-mata nak tengok cerita thailand faveret aku " Rebound to love " sekali alih channel , takde . Oh , lupa .. cuti sekolah kan . Kartun jew larh berlambak keluar kat tv . Aishh . Macam biasa , dah takde cerita yang best . Facebook menjadi mangsa . Hihihi . Tengah2 skroll ke bawah sampailah ntah mana ( aishhh , ramai betol orang update status . ahaha ) . Aku ternampak satu post Abang Ben yang membuatkan aku ingin tahu apa dalamnya . Rupanya kisah seorang baby  yg sedang sakit sekarang ini dan meminta bantuan pada kita semua .




Inilah adik Ahmad Sufi . Sangat comei baby nie . Okay ada sedikit info tentang adik Ahmad Sufi . Aku amek dekat sini page Tabung Adik Ahmad Sufi . Nama adik Ahmad Sufi Bin Romi Suhaimi .
Ahmad Sufi 6.4.2012.
Assalamualaikum....Ini adalah gambar Ahmad Sufi Bin Romi Agus Syumadi...Ahmad Sufi
dilahirkan pada 12 mac 2012 dan sejak lahir dia menghadapi masalah paru2 yang kritikal.kos perubatan Ahmad Sufi di Children Westmead Hospital, Sydney adalah tidak kurang dr AUD 3000 (RM9000)SEHARI.UNTUK MAKLUMAN,AHMAD SUFI TELAH BERADA DI RAWAT DI SANA MULAI DR 13 MAC SEHINGGA 26 APR. Dan kini A
hmad Sufi telah ditransferkan semula ke Canberra Hospital sehingga kini.Dan kos di Canberra Hospital pula tidak kurang dari AUD 1500 sehari.Di sini dengan rendah dirinya saya memohon sekiranya ada diantara anda yang sudi memberikan sumbangan kepada Ahmad Sufi bagi menampung kos perbelanjaan rawatan dia di sana.

BSN: 14133-41-00000395-4 :JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI(Ibu Saudara Ahmad Sufi)
MAYBANK: 152107010378 : JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI

Maya Syuhada Binti Suhaimi(Ibu saudara Ahmad Sufi)
CIMB: 14100000462201

Name : Romi Agus Shumadi Romi Suhaimi(ayah Ahmad Sufi)
Bank: St George Bank
Branch: 112 908
Account No: 411178305

Pada blogger yang sudi war-warkan dalam blog korang , jutaan terima kasih dan pada yang tiada blog , jangan risau . Korang semua boleh war-warkan dekat facebook korang . Boleh pergi dekat sini Page fb Tabung Ahmad Sufi . 



senyuman adik ahmad sufi :)



Doa akak untuk adik ahmad sufi semoga adik sihat kembali supaya dapat hidup bersama-sama ibu dan ayah . "Ya ALLAH , Kau panjangkanlah umur adik Ahmad Sufi  ini agar dia dapat mengenal dunianya . Dan dapat membahagiakan ibu dan ayahnya . Aamiin .

I love baby <3


menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: