Wednesday 2 May 2012

Latihan akhir + malunya dengan sidia !

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Dah lama rasanya jari nie tak taip panjang-panjang. I'm lost idea nak update . Just letak picture jew untuk korang tengok . Itupun kalau ada orang bacalah. Thanks sesiapa yang sudi baca :) . Okay , harinie aku bangun tidur awal sebab nak pergi menunaikan tanggungjawab sebagai seorang pemandu yang berhemah . Ahaha . Ekceli , aku ada latihan akhir untuk ulangan test jpj . Aku harap sangat kali ini aku lulus walaupun kali ke-2 . Taknak amek banyak2 kali . Penat woo . Dan aku taknak susahkan ibu dgn ayah lagi . Untung kawanku Tia fatiha dah dapat lesen P . Takpe rezeki lain2. Maybe rezeki aku macam nie so aku kena terima dan bersyukur .

Apa nak tahu aku malu dengan siapa ? Errr ... Lek lu . Ahaha. Macam nie cerita dia , pagi tadi cikgu jumpa aku dengan budak yang lain untuk belajar . So aku ingat cikgu yang ajar aku rupanya aku kena belajar dengan budak tuh . Kira kongsi2 kereta ar  + kongsi ilimu . Ahaha . Kalau gegurl takpe larh nie boboi . Errr .. segan giler . Dah masuk dalam kereta tuh , kitaorang senyap jew last2 dia start sembang dulu . Just sembang2 biasa pasal test jpj aritu . Just ulang bahagian II . Siapa yang dah amek lesen + tengah amek lesen tahu larh apa itu bahagian II . Tapi takpe . Meh aku habaq kat korang . Bahagian II tuh adalah untuk bukit , parking dan 3 penjuru . Kalau tak pass bukit so kena ulang semua yang aku cakap tuh . Ada paham sekarang ? Bagus kalau paham :) . Mula2 dia yang bawak dulu . Memang berpeluh ar kat dalam kereta tuh . Cuaca agak panas . Nasib baik ada a/c + radio . Takdelah sunyi jew dalam kereta tuh . Dia bawak macam biasa jew . Untunglah tinggi . Kaki tuh sampai jew nak tekan . Hihihi . Bila time aku pulak , adoi malu giler time atas bukit tuh . Aku salah tekan sebab tuh mengundur kebelakang tapi nasib baik ada dia + cikgu tolong . Dah lepas bukit time parking pulak , aku tak perasan yang tiang tuh macam nak jatuh , tiba-tiba dia keluar dari kereta and tolong aku betulkan tiang tuh . Aishhh malu aku dengan dia  . Errr .. So getelmen  you bro ( bak kata boboiboy ) . Ahaha . Aku cakap betul dia memang tak sombong ar . Nak kata handsome , handsome la jugak . Eh ? mara +  jealous capital F nanti . Hihihi . Sorry awak . Awak pun handsome jugak :) . Eleh , muka handsome mesti ada special gf punya :) Ekceli , aku nak cakap terima kasih kat dia tadi sebab tolong aku masa bawak kereta tadi . Tapi tak tercakap aku . Memang segan + malu dengan dia . Aku bukan jenis banyak cakap . Emm . Okay larh aku cuma berharap esok adalah hari terakhir aku belajar dekat sana . YA ALLAH , berikan aku dan dia  kejayaan pada esok hari . Aamiin . (Ntah2 dia pun taknak datang dah kat situ . Hihi ) . Okay tu jew aku nak cakap memandangkan dah lama tak tulis panjang2 nie . Hihihi

rindu dengan mereka ;(

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: