Tuesday 8 May 2012

Malas + cuak + happy = Lu pikirlah sendiri :)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Semalam ada 3 perkara aku lakukan . First , pagi2 dok siap nak carik kerja . Second , Balik dari carik kerja terus on lappy check upu . Rupa-rupanya aku belum lagi . Ahaha . Dok cuak tak habis2 . Ahaha . Aku harap aku dapat sambung belajar untuk capai cita-cita aku . Aamiin . Alhamdulilah and congrats pada kawan-kawanku yang dapat sambung belajar . Yang tak dapat tuh , InsyaALLAH ada . ALLAH Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya :) . Ramai gak dapat UiTM . Untunglah UiTM . Ahaha :)

Third , will be the most beautiful memories for me :) Thanks alot at him bcoz sanggup datang rumah bagi "something" at me . Sorry berterabur myenglish . Ahaha . Mulanya aku hanya bergurau tapi dia amek serius apa yang aku cakap . Akhirnya dia datang dan itulah kali  pertama  kaum ADAM belanja aku . Emm .. aku mengaku memang susah nak jumpa dia sebab my parents susah sikit nak bagi keluar dgn lain jantina . Tapi aku tak kisah . Sbb aku taknak timbulkan apa-apa masalah . Aku lebih suka keluar ramai2 daripada berdua jew . Tapi tipulah kalau aku cakap tak penah ada perasaan nak keluar berdua . Aku pun ada perasaan jugak tapi kena buang jauh perasaan itu sebab itu hanya hasutan syaiton dan akan menimbulkan zina . Aishhh =.=" .

Okay . Tadi ada mood nak taip tapi mood tuh tiba-tiba berubah . Hilang . Aku takkan menulis jika tidak ikhlas . Sorry .

7.5.2012 I .T . A . L . Y :)


Ahaha.For you :)





menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: