Saturday 26 May 2012

Free Gift For You

Assalamualaikum dan salam 1 blogger .
Selama saya mendiamkan diri buat seketika waktu , saya kini kembali dengan satu kejutan untuk korang yang sukakan join contest . So kepada korang yang sukakan join contest , jangan ketinggalan ye ! :) Okay , contest nie ditaja oleh salah seorang group saya dari 5 Blogger Friends iaitu Siti Hajar Raudzhah a.k.a Puteri Lilin :) Nama contest ini adalah " Free Gift For You " . Sesiapa sahaja yang bertuah akan dapat hadiah . So , cepat-cepatlah join .


Wajib ambil banner comei nie ! :)


Okay , nak join kew ? Jom follow syarat-syarat penyertaannya :

1 . Awak semua kena follow blog saya , blog Puteri Lilin dan LKE fanpage 5 Blogger Friends .
2. Buat satu entri tentang " Free Gift For You " ini dan letak BANNER dekat atas tuh sekali . Linkkan banner untuk memudahkan korang . Pastikan entri korang kreatif .
3. Sila tinggalkan jejak korang iaitu Nama , ID Facebook , dan Link entri korang dekat tempat letak komen Blog ini atau blog saya .
4.Tarikh penyertaan contest ini bermula pada 26/5/2012 sehingga 26 /6/2012 .
5. Hadiahnya adalah berupa TOPUP RM10 .
6. Hanya limited 4 orang pemenang sahaja . So cepat-cepatlah join kalau nak hadiah itu !! :)


Akhir kata , ini adalah contest yang Pertama salah seorang dari group kami buat . So , diharap korang semua dapat membantu kami yang masih baru ini :) . If contest yang pertama ini mendapat sambutan , InsyaALLAH kami akan meneruskan niat baik ini dengan menawarkan hadiah yang lebih lumayan lagi :) . Contest ini jugak bertujuan untuk mengeratkan silaturrahim antara kita sesama blogger dan menambah sahabat tak kira bangsa , agama dan negara :)

Okay , sampai disini sahaja . Join jangan tak join !! Hihihi :))))

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: