Thursday 17 May 2012

Test JPJ :)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Okay . Aku nak cerita terus disebabkan hati ini happy giler2 . Alhamdulilah aku lulus test jpj bahagian II buat kali ke 3 :)  Sebelum nie pun aku ada update pasal ulangan bahagian II . Tapi yang nie betul-betul aku happy sebab LULUS ! Memamg agak malu bila orang tanya , nie kali keberapa then dengan muka tebal aku cakap jugak . Tak baik menipu . Akhirnya berjalan dengan lancar jugak selepas segala yang aku lalui . Mungkin ada hikmah disebalik semua sebab aku perasan jpj yang test aku tuh adalah orang yang sama masa aku test jalanraya :) Alhamdulilah , tadi takde kena langgar tiang tapi cuak gak masa nak keluar dari parking tuh takut langgar tiang tapi akhirnya berjaya jugak keluar dengan tidak melanggar apa-apa tiang :) .

Moment before nak test aku takkan lupa . Thanks pada cikgu yang ajar aku bawak motor tuh sebab dia bagi nasihat kat aku . Ekceli , bukan kat aku jew kat semua yang ada kat situ :) Thanks God sebab cikgu tuh ingat aku . Senyum ke telinga aku . Ahaha :) . Tadi dia handle bahagian kereta thats why larh dia tegur + bagi nasihat kat aku . Tapi yang sdihnya aku taktau pun nama cikgu tuh apa :( Sedih . Huhuhu . Thanks jugak pada cikgu yang lain yang pernah ajar aku :) Apa-apa pun aku bersyukur sangat-sangat sebab berakhir jua "penyeksaan" aku . Ahaha . Pasni boleh larh jalan-jalan bawak kereta . Yeah!!!!!!


my baby . Happy macam dia jugak + terlebih happy sebenarnya . hihihi

p/s : Terharu dengar ayah cakap tahniah waktu balik kerja tadi :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: