Wednesday 9 May 2012

Naskhah Cinta Rasulullah

Assalamualaikum dan salam 1 blogger . Tadi pergi interbiu dekat sunway giza . Alhamdulilah dapat kerja tuh tapi not sure masuk bila . Then terserempak dgn ellyna baru masuk kerja . Emm .. eksited + takut pun ada bila dah dapat kerja nie . Nak kena pandai serve customer . Aku harap aku boley buat . InsyaALLAH . Tapi taknak larh kerja jew . Nak sambung blaja jugak . Nak capai cita-cita aku . Taknak susahkan ibu dengan ayah :( I'm feel bad when thinking about this . Emmm . Kawan-kawan semua dah nak sambung blaja . Aku takut kalau tak dapat sambung blaja . Emm .. nak nangis !!! Ya ALLAH , bantulah hambamu ini :( . Siang + tengah hari + petang + malam aku nangis bila pikir semua tuh . Nampak jew aku dok happy online , gelak2 kat chat tapi hati aku nie menangis . Emm . Menangis mengenangkan banyak masalah . Emmm .. Okay . Tuh lain cerita larh . Masalah rumah tangga tak boley cerita kat mana-mana . Ahaha

Now I want to talk about " Naskhah Cinta Rasulullah " . After go back from sunway giza , aku bukak fb . Then ternampak 1 video nie tentang dakwah . Tajuk dia "Naskhah Cinta Rasulullah". Aku nak cerita lebih-lebih pun tak best so korang tengok ar video nie .


Selamat menonton :)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: