Monday 16 January 2012

air terjun tepi jalan =)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger korang..harini shopping dengan family aku..emm..ekceli,aku tak shopping tapi parents and my sisto shopping sakan walaupun my sisto takde duet..aishh..still jugak nak bershopping..alarh..shopping pun dekat carbot sale,shah alam..korang pernah dengar carbot sale?dia macam lebih kurang jual barang bundle,barang antik pastu jual sayur,ikan,kira semua adalah cuma yang tak jual makbapak jew..hehe..pastu kat situ ada pelakon jual barang antik..tapi aku tak tahu pulak nama pelakon tuh..kira pangkat macam umur ayah eden.heehe..sebab tuh tak kenal.kalau pelakon muda tuh of course le kenal.hehe..

after ambil akak aku dekat tempat kerja..kitaorang terus pergi carbot sale..dan ada peristiwa yang menakutkan aku..emm..korang pernah dengar tentang "air terjun tepi jalan" tak?kalau tak,meh sini aku nak cerita..macam nie ceritanya..selepas tol dekat shah alam..shah alam area batu 3 berlaku kejadian aneh yang pertama kalinya aku lihat dengan kepala,mata,kaki dan tangan aku sendiri melihat sesuatu yang aneh..lepas bayar tol ayah cakap,eh?air apa tuh?serius dari jauh dah boley nampak air tuh..dan aku dengan cepat tengok luar..dan aku tergamam giler!


ini yang aku cuba sampaikan.."air tejun tepi jalan"..rupa-rupanya berlaku kemalangan dan menyebabkan paip bocor..itu yang aku faham apa yang berita sampaikan..masuk tv woi..mestilah masuk tv..benda macam nie perkara besar woh!bukan kecik..tapi aku lambat ar..kalau tak aku dah masuk tv dah.hehe..tinggi kan air tuh..menakutkan..aku macam terdiam bila tengok air tuh..macam tak sanggup nak tengok..huhu..dan kemalangan tuh menyebabkan sorang warga indon maut..kalau tak silap aku larh dengar berita tadi..kereta yang lanngar org tuh remuk deh..huhu..so pengajaran dengan sini..maut bila2 masa sahaja boleh menjemput kita..okay larh..fikir-fikirkan =)

isnin/16.01.2012/12:40am

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: