Wednesday 11 January 2012

happy birthday too me!

Assalamualaikum dan salam 1 blogger buat semua..


happy birthday to u..happy birthday to u..happy birthday to NUR SYAHIRAH..happy birthday to u..itulah lagu yang korang nyanyi pada hari jadi diaorang kan?hah?!apa?!birthday aku kew harinie..?eh?tak larh..ekceli birthday aku lambat lagi bulan 6..13.06.1994.itulah tarikh aku dilahirkan di hospital tengku ampuan rahimah,klang..sape same hospital dengan aku?angkat kepala!hahaha..setelah aku dilahirkan..namaku diberi oleh ibu dan ayahku..nama aku ialah NUR SYAHIRAH BINTI MOHAMAD OMOR @OMAR..eh..eh?asal nama ayah ko ada 2?hehe..ekceli,ayah aku special sikit sebab tuh ada 2.hehe..korang nak tahu tak yang dekat ic kakak aku nama ayah kitaorg OMAR tapi dekat aku punye OMOR..so orang akan pelik bila dengar nama omor dan dengan secara tak sengaja diaorang akan tulis OMAR bukan OMOR..hehe..aku tak kisah ar nama apa2 pun janji aku ada ayah 1 jew bukan 2..haha..eh?double meaning nmpk?hehe..keluarga aku cukup bahagia sekarang.ALHAMDULILAH =)

ekceli,this entry for my friends yang bagi present for me mase birthday tahun lepas..and aku tak sangka diaorang akan bagi present..aku tak kisah sangat sebab selama nie pun memang aku tak pernah dapat present dari orang..huhu..sedih tak cerita aku?huhu.bukan nak carik publisiti murah tapi realiti okay?!dan aku tak pernah sambut birthday sebab ibu aku kata bukan budaya kita.tapi biarlah tak buat,janji ibu ayah kakak atau sesiapa pun ingat and wish birthday aku,kira dah bersyukur..emm..aku tak suka makan kek sebenarnya.kek yang berkrim..serius aku memang tak suka.kalau nak makan pun yang kek coklat jew =) tekak aku boley makan tradisional jew,western tak boley..ahaha..

aku sangat hargai pemberian present tuh dari diaorang..terasa terharu giler!korang tahu tak?!aku nangis taw tengok present yang korang bagi..huhu..insyaALLAH,tahun nie kalau ada rezeki lebih aku bagi korang present!okay?!walaupun present tuh diaorang kata tak semahal mane tapi aku kira sangat mahal dan perlu dijaga dengan baik ini kerana aku tahu hati diaorang ikhlas nak bagi present tuh..meh sini aku tunjuk present tuh kat korang!



tuh dia presentnye..antik tak?!of course antik an..antik means cantik..tuh bahasa budak2.hehe.korang nampak tak cincin tuh?nampakkan?tuh bukan present,tuh aku beli sebab aku suka pakai cincin.hehe..ada lagi satu present membe aku bagi.dia bagi baju tapi aku lupa nak letak sekali.cuba korang tengok kebanyakkan present tuh warna pink kan?ehehe..ekceli,aku suka larh jugak warna pink but bukan penggemar warna pink but its okay..aku terima dengan ikhlas.baju yang membe aku bagi tuh pun warna pink.huhu.sepatotnya entry nie update  waktu birthday taun lepas kan tapi disebabkan blog aku nie ada problem harituh,so aku postpone sampai hati aku nie nak update pasal benda nie.macam dah basi kan?!CHOP!ADA AKU KISAH?!HEHEHE..present nie akan aku jaga sampai akhir hayat aku..thankz pada yang bagi present nie..ieka,eza,liyana,syirah dan lan..aku sayang korang sampai akhir hayat aku bukan bermakna korang bagi present nie tapi aku dah anggap korang macam family aku sendiri =)laen kali kalau nak bagi present,silakan..aku tunggu!hehe..

emm..hehe..harinie aku bangun dengan happy sebab nak update pasal nie larh.akhirnya,tercapai jugak!!AMIN..okay larh..sampai dsini saje..tq sebab bace blog aku =)

rabu/11.01.2012/2:18pm doakan result spm aku gempak ye ! =)

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: