Saturday 21 January 2012

i love you forever!!

Assalamualaikum dan salam 1 blogger =) selamat hari sabtu semua!yeah!harinie aku dengan makcik aku jew kat rumah!tak tahu nak happy kew sedih kew..haha..nasib baik ibu dah masakkan untuk eden..kalau tak malas nak masak..huhu..aishh..apa ar anak dara malas nie!

bangun pagi terus mengadap lappy dan meng-online kan MUKABUKU..lepas dah bukak MUKABUKU..ternampak larh ada orang post video matlutfi90..korang mesti kenal kan?aku memang suka layan video dia..video ada maksud tersurat dan tersirat..apa kata korang layan gak video die..aku rasa nie yang baru sebab aku nampak dia tulis upload 20.jan.2012..so baru lagi larh...


video nie pasal politik kowt..aku pown tengah pahamkan diri untuk melihat + mendengar tentang video nie..hope korang enjoy!Lepas tengok video nie,aku pown selongkar carik lagu sebab macam bosan pulak pasang lagu korea nie..haha..ye!aku memang cepat bosan..!hah?!aku jumpa lagu nie..sedap gak lagu nie..yang mendamaikan jiwa raga aku..hehe..tapi aku tak letak dalam blog..sebab aku nak "senyapkan" sekejap blog aku nie..jom layan pulak lagu nie..


amacam?best tak?nie lagu more kepada ketuhanan..tajuk lagu dia "MUHASABAH CINTA" aku lebih suka dengar lagu macam nie..aku rasa korang dah pernah dengar lagu nie..but why not korang dengar lagu nie lagi sekali dan fikirkan apa maksud disebalik lagu nie selain kita cinta pada manusia yang tidak tahu adakah dia jodoh kita..bercinta dengan manusia biar sederhana agar cinta itu tidak luput dan bercinta larh kerana ALLAH..agar hubungan itu diredhai
olehNYA..

yeah!ekceli,title entry I LOVE YOU FOREVER more pada matlutfi90 dan lagu2 yang mendamaikan jiwa aku..hehe..mesti korang fikir someone special kan?hehe..tak tahu nak kata apa2 tentang itu..aku menyerahkan segala-gala padaNYA =) hope aku dapat bercinta dengan BAKAL TETTT.. kerana ALLAH..aku rasa lebih elok "bercinta lepas kahwin" =) okay larh thats all for today..tq for reading my blog..i love u =)

sabtu/21.01.2012/11:51am

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: