Thursday 19 January 2012

cakap tak serupa bikin!

...lagi sekali datangg meng-UPDATE.hehehe..chop?!sape yang cakap tak serupa bikin tuh?eh..aku larh.bukan korang ye..jangan terasa..hehe..tadi cakap nak study tapi bila dah mengadap laptop,aishh susah nak jaohkan.okay!yang nie last update buat harini..=)

okay!tiba-tiba aku rasa gatal tangan nak update tentang kenangan masa sekolah.rasa macam lama jew aku meninggalkan sekolah.huhu.kenangan nie aku takkan lupa larh.chop!aku ada cerita eyh?takpelah..nie yang versi laen.haha..jom kita start!okay!aku nak tanya korang.korang pernah tak kena tampar dengan cikgu masa sekolah?aku pernah!masa sekolah rendah.darjah 1.mesti korang tak caye kan?caye jew larh.aku budak baik okay bukan budak jahat =) mcm nie,masa tuh baru balik dr library pastu cikgu pesan jangan lari tapi kwn aku yang dok depan tuh pergi lari.aku nie kan budak baik so taknak larh lari.tiba2 yang kat belakang suruh lari apa lagi aku pown terikowt..so aku pown lari.lepas cikgu nampak kitaorang lari..cikgu masuk kelas terus marah + tampar kitaorang.nangis larh jugak dan keesokkan harinya,aku demam dan tak pergi sekolah.haha.itulah kisah waktu sekolah rendah =)

tapi yang paling banyak kenangan masa sekolah menengah!di situ aku kenal erti persahabatan yang sebenar..serius banyak!yang paling aku ingat..tapi kenangan tuh kenangan pahit.tak boleh cerita.taknak larh..cerita yang manis-manis jew.hehe..di sekolah menengah jugak larh aku belajar macam-macam.kadang-kadang rasa stress pown ada jugak.tapi semua tuh dah menjadi kenangan..yang paling best,share cerita pasal korea dengan kwn2ku..haha..aku pown sekarang nie dah jarang sangat follow korea nie.sbb aku cepat bosan dengan sesuatu benda dan keadaan..huhu..

selain itu,haha.amek kau penanda wacana sekali masuk.hehe..masa hari sukan sekolah..aku ada masuk kawad putri islam..lemah-lembut gitu.hehe..tapi yang aku nak cerita nie after kitaorang kawad..apalagi posing bagai ar..haha.nak tengok?jom!

unit baru =) kadet bomba
haha..cousin sape larh tuh =)

yang tengah lpmpat tuh pengerusi kitaorang..dia memang happy go lucky..selalu menceriakan suasana =) lupa pulak nak bagitau nama dia fatin =)


okay!nampak tak macam aku kena tolak dengan fatin nie?haha..ekceli tak pown.suka giler tengok gambar nie.hehe..


nie tarian HAKKA dari rugby..perghh!suara diaorang macam tettt..haha..alarh korang mesti tau kan?terbaikkk!(gaya boboiboy)..


and thankz pada buadak baju putih yang buat peace sbb snap picture untuk aku..maklum ar aku kan busy denagn kawad..gambar kat atas semua nie die yang tangkap..nama dia ieka..hah?nak kenal?jap2 pegi at fb die nama ATIKA NORHAIMIE..kalau dia x approve,sorry.haha..

ekceli,ada lagi kenangan aku tapi nie jew aku mampu cerita dulu..mane larh tau kalau2 ada yang suka baca blog aku nie,aku buat part 2 pulak..haha..perasannye ko,syira!haha..okay larh nak solat maghrib =)

khamis/19.01.2012/7:46pm


menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: