Thursday 19 January 2012

PERMULAAN =)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger =) hope korang sihat2 aje..dan mulakan hari anda dengan senyuman yang manis anda tuh =)

okay!permulaanku sudah bermula!yeah!semalam dah start kursus KPP.apa itu KPP?KPP ialah KURIKULUM PENDIDIKAN PEMANDU..walamak!haha..penceramah yang bg ceramah tuh agak garang bg aku tapi best..penceramah tuh nama dia encik yusuf tapi dia sekejap jew bg ceramah disebabkan hal2 tertentu..so digantikan dengan encik kamal.best jugak larh.tak larh boring cuma pinggang aku naek kejang rasanya..dok lama2.haha..5 jam dok kat dalam dewan dengan air-cond lagi..huhu.sejuk taw..

aku nak tanya korang.apa motif korang datang kew metro driving atau tempat-tempat lain untuk belajar memandu??mesti korang jawab,ambil lesen kan?jawaban itu salah ye..jawaban yang betul adalah kita datang ke metro driving atau seangkatan dengannya adalah ingin menimba ilmu pengetahuan..dan hidup mesti berperaturan.kata penceramah itu.kata2 dia buat aku terpegun..rupa-rupanya banyak lagi kita taktahu tujuan kita ambil lesen..pelbagai aspek perlu di ambil berat sebab kita hidup bermasyarakat!okay!aku just bagitau sikit jew..kalau nak bagitau korang sampai esok x abis!haha..


ini larh yang kitaorang dapat after 5 jam dok kat dalam dewan.kena study sebab ada exam berkomputer.takut woo!!!korang,doakan aku lulus eyh..okay larh nak pergi study!daaa..ASSALAMUALAIKUM =)

one more thing!18.01.2012 tarikh yang bersejarah =)
khamis/19.01.2012/10:00am

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: