Friday 20 January 2012

tukar selera =)

Assalamualaikum dan salam 1 blogger =)

apa?!classic giler blog aku?haha..yeah!aku tukar lagu dan tukar selera..nak tukar mood larh katakan..sedap tak lagu yang aku letak nie?of course ar sedap macam laksa + air fresh oren..haha..ekceli,aku nak tukar jew lagu kat u-tube tapi disebabkan aku tak biasa lagi bermain dengan code,aku terpaksa carik cara lain dan telah pun letak 2 lagu..skema tak ayat?!haha..


yeah!music is my life!semua orang perlukan hiburan dalam hidup tapi janganlah terlampau sangat..apa?anti korea?ada aku kisah?!haha..ekceli,aku pun x minat sangat disebabkan artis korea dah terlampau BANYAK!aku suka time DBSK..time tuh memang best lagu diaorang..sekarang nie dah banyak artis dan lagu pun mcm biasa jew bagi aku..tapi taktahu larh orang yang fanatik sangat dengan korea..setiap manusia berbeza pandangan ye..jangan korang attack aku pulak ye..peace yaw!chop apa kata korang layan video nie..confirm korang akan minat korea pasni..hehe..



dah tengok?!best kan?choir nie pown aku pasang kat blog nie hah..funny kan?just amek sebagai hiburan,okay?!okay!nie first time aku amek video pastu letak kat blog..haha..tajaan dari utube =) hope korang enjoy dengan video nie =) saranghaeyo!!!

jumaat/20.01.2012/12:43pm

menulis kerana ikhlas maka membaca jugak haruslah ikhlas

No comments: